کد خبر 388643
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

در مسیر راهپیمایی پرچم‌های راهپیمایان با مضامین هشدار نسبت به هرگونه توافق ننگین در مذاکرات هسته‌ای به چشم می‌خورد.

به گزارش مشرق، فریادهای الله‌اکبر و مرگ بر آمریکای مردم انقلابی تهران از خیابان‌های فرعی منتهی به خیابان آزادی به گوش می‌رسد.

بر اساس این گزارش پرچم‌های راهپیمایان با مضامین هشدار نسبت به هرگونه توافق ننگین در مذاکرات هسته‌ای به چشم می‌خورد.

همچنین پلاکاردهایی با محتوای جملات رهبر معظم انقلاب در مورد مخالفت با هرگونه توافق بد و نیز جملاتی در حمایت از این فرمایش‌ها در تعریف توافق خوب به معنای لغو همزمان همه تحریم‌ها در دست راهپیمایان است.

جوانان شرکت کننده در راهپیمایی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استقبال فراوانی از پرچم‌های حاوی جمله «لبیک یا خامنه‌ای» کردند.

پرچم‌های دیگری با مضمون «ما تا آخر ایستاده‌ایم» و تابلونوشته‌هایی با محتوای «توافقات ننگین مایه ذلت ماست» در دست جمعیت شرکت‌کننده به چشم می‌خورد.

گزارش خبرنگار فارس حاکی است در خیابان آزادی بنر بزرگی از شیخ سلمان روحانی مبارز بحرینی که در زندان‌های آل خلیفه در بازداشت به سر می‌برد با عنوان «انقلاب ادامه دارد» نصب شده است.

برخی دیگر از حاشیه‌های راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در خیابان آزادی حد فاصل دانشگاه صنعتی شریف تا میدان آزادی از این قرار است:

* در غرفه سازمان ثبت‌احوال کشور تصویر بزرگی از صفحه اول شناسنامه رهبر کبیر انقلاب نصب شده است.

* غرفه وزارت ورزش و جوانان با استقبال بسیار زیاد جوانان و ورزش‌دوستان شرکت‌کننده در راهپیمایی مواجه شده است.

* غرفه فجر پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در مقابل درب این دانشگاه برپا شده است و در آن دستاوردهای فنی و علمی دانشجویان این دانشگاه از جمله چاپگر سه بعدی و دستگاه فیلمبرداری و نقشه‌برداری از ارتفاع بالا به نمایش گذاشته شده است.

* بسیج دانشجویی در غرفه خود طوماری با عنوان مطالبه از قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده‌های «پشت گرم‌ها» تنظیم کرده است که با استقبال چشمگیر مردم و جوانان مواجه شده است.

* غرفه فرهنگی، هنری، خدمات و پذیرایی دفاتر پیشخوان سازمان ثبت‌احوال کشور تصویر بزرگی از صفحه اول شهید صنعت هسته‌ای کشور مصطفی احمدی‌روشن نصب کرده است.

* معاونت فرهنگی قوه قضاییه در غرفه خود اقدام به برپایی کرسی‌های رایگان مشاوره حقوقی با حضور وکلای دادگستری نموده است.

* خانه شهریاران جوان در غرفه خود نامه‌ای از زبان جوانان کشورمان خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی به صورت طومار تنظیم کرده است که با مطلعی مشابه نامه رهبر معظم انقلاب - به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی - به امضای مردم انقلابی و جوانان می‌رسد.

*غرفه‌ای تحت عنوان زحمات انقلاب اسلامی در بنرهای بزرگی به برشمردن نعمت‌های انقلاب از جمله ولایت فقیه، عدالت، پیشرفت، عزت و اقتدار، سایه سار فرهنگ و اخلاق، توسعه اجتماعی و مردم‌سالاری دینی پرداخته است.

* غرفه‌ دیگری با نام بیعت با امام و شهدا برپا شده است که در دفتری که در اختیار راهپیمایان گذاشته است آنان با جملاتی با مضامین وفاداری به انقلاب و پیروی از مقام معظم رهبری و اعلام انزجار از استکبار جهانی و جریانات تکفیری بیعت مجدد خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنند.

*در این غرفه همچنین ظروف بلور آبگینه مزین به تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله طالقانی و شهدای دانشجوی 8 سال دفاع مقدس عرضه می‌شود. صنایع دستی و ابتکارات آزادگان سرافراز کشورمان در اردوگاه‌های بعثی همچون تخته وایت‌برد ، آبسردکن، ماشین دستگاه لباسشویی و سرویس بهداشتی و ... در معرض دید عموم راهپیمایان گذاشته شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس